IK HEB HET IN ME, ZIE JIJ HET OOK?
Ruim 2 miljoen Nederlanders voelen zich niet altijd welkom in de sport. Alleen zijn sportaanbieders zich hier vaak niet van bewust. En dat is een gemiste kans want juist zij kunnen drempels wegnemen en ervoor zorgen dat iedereen binnen hun club, vereniging of organisatie met plezier kan sporten en bewegen.
De campagne ‘Ik heb het in me, zie jij het ook’ daagt sportaanbieders uit het gesprek op gang te brengen over de waarde van een inclusieve en gastvrije sportomgeving.
Concept: Zouka Media
Strategie: Zouka Media
Productie: Zouka Media
Ik heb het in me, zie jij het ook?
Ruim 2 miljoen Nederlanders voelen zich niet altijd welkom in de sport. Alleen zijn sportaanbieders zich hier vaak niet van bewust. En dat is een gemiste kans want juist zij kunnen drempels wegnemen en ervoor zorgen dat iedereen binnen hun club, vereniging of organisatie met plezier kan sporten en bewegen. De campagne ‘Ik heb het in me, zie jij het ook’ daagt sportaanbieders uit het gesprek op gang te brengen over de waarde van een inclusieve en gastvrije sportomgeving.
Concept: Zouka Media
Strategie: Zouka Media
Productie: Zouka Media